بررسی رابطه بین روابط مشتری – تأمین کننده و هزینه بدهی

  • سمیه شیخعلی شاهی 1
  • حبیب اله نخعی 2
  • 1 دانشجوی دکترای حسابداری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات، ایران
  • 2 دکترای حسابداری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند، ایران
نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, دوره 5 شماره 18 (1400) , صفحه 25-31
چاپ شده: 1400-08-15

چکیده

هدف از انجام این پژوهش بررسی رابطه بین روابط مشتری – تامین کننده و هزینه بدهی بوده است. روابط میان مشتری و تامین کننده در اقتصاد امروز کارکردهای فراوانی برای شرکتها دارد که تاثیرات فراوانی بر آنها می‌گذارد از جمله این تاثیرات می‌توان به اثراتی که بر هزینه بدهی دارد می‌توان اشاره کرد. این پژوهش به صورت کتابخانه‌ای است و به صورت توصیفی تحلیلی صورت گرفته شده است. نتایج نشان داد که روابط مشتری – تامین کننده چه مشتری خرد و چه مشتری کلان می‌تاوند بر هزینه بدهی تاثیر مستقیم داشته باشد.

کلمات کلیدی: مشتری، تامین کننده، هزینه بدهی

ارجاع به مقاله
شیخعلی شاهی س., & نخعی ح. ا. (1400). بررسی رابطه بین روابط مشتری – تأمین کننده و هزینه بدهی. نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, 5(18), 25-31. Retrieved از https://www.majournal.ir/index.php/ma/article/view/1012

  • دفعات مشاهده مقاله: 285
  • دفعات دانلود مقاله کامل : 270