بررسی ارتباط میان بهره وری و کارایی کارکنان بر مشتری مداری شرکت های بیمه

  • ابوالحسن خداداد پور 1
  • 1 دکتری مدیریت بیمه، دانشگاه تجارت و مهندسی لندن
نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, دوره 5 شماره 18 (1400) , صفحه 204-216
چاپ شده: 1400-10-09

چکیده

منابع انسانی جزء سرمایه های اصلی و بی بدیل سازمانها هستند که موفقیت و بقاء سازمانها به آنها بستگی دارد. به همین دلیل بهره وری منابع انسانی نیز از مهمترین عواملی است که امروزه هدف غایی سازمانها و کسب مشتری مداری محسوب می شود؛ بنابراین در این پژوهش به بررسی رابطه بهره وری و کارایی کارکنان و رضایت مندی مشتریان در شرکتهای بیمه  طی دوره زمانی 1388 الی 1394 پرداخته شده است. با استفاده از روش پانلی نتایج تخمین نشان می دهد که بین بهره وری و کارایی کارکنان بیمه با مشتری مداری شرکتهای بیمه ارتباط مثبت و معناداری وجود دارد.

کلمات کلیدی: دکتری مدیریت بیمه، دانشگاه تجارت و مهندسی لندن

ارجاع به مقاله
خداداد پور ا. (1400). بررسی ارتباط میان بهره وری و کارایی کارکنان بر مشتری مداری شرکت های بیمه. نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, 5(18), 204-216. Retrieved از https://www.majournal.ir/index.php/ma/article/view/1157

  • دفعات مشاهده مقاله: 361
  • دفعات دانلود مقاله کامل : 358

مقالات بیشتر خوانده شده از همین نویسنده