نقش اینترنت اشیا در رسانه
- 1 کارشناسی ارشد نرم افزار
چاپ شده: 1401-03-31
چکیده
اینترنت اشیاء (IoT) اقلام خانگی معمول را شامل میشود که در اصل به اینترنت متصل نیستند و سپس اتصال این اشیاء از قبیل تلفنهای همراه را مستقیما با اینترنت برقرار میکند IoT وعده میدهد که شیوههای تعامل مردم با یکدیگر در جامعه را از طریق رسانههای اجتماعی متحول میکند که در این مقاله به این مساله پرداخته شده است. استفاده از تجهیزات مختلف در اینترنت اشیاء باعث به وجود آمدن مقدار زیادی داده خواهد شد. تحلیل و بررسی این اطلاعات و پیدا کردن همبستگی بین آنها، می تواند روشهای تبلیغات و هدفمندی خدمات را تغییر دهد. به عنوان مثال با جمع آوری دادههای مربوط به لوازم الکترونیکی، میتوان علاقه مردم به برخی از محصولات و شیوه استفاده از آنها را بهتر درک کرد و برنامههای بلند مدت و پرسودتری، برای تولید محصولات جدید و ارائه تبلیغات بدست آورد.
کلمات کلیدی:
اینترنت، اینترنت اشیاء، رسانه
ارجاع به مقاله
دلیریان س. (1401). نقش اینترنت اشیا در رسانه. نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, 6(20), 2393-2403. Retrieved از https://www.majournal.ir/index.php/ma/article/view/1421
- دفعات مشاهده مقاله: 575
- دفعات دانلود مقاله کامل : 481