بررسی میزان رضایت از عملکرد خدمات سازمان اتوبوسرانی
- 1 خدمات شهر، شهرداری جنت شهر
چاپ شده: 1403-10-01
چکیده
افزایش جمعیت و رشد روزافزون آن در شهرها مسایل ومشكالت بسیاری را برای شهروندان به همراه داشته است. آلودگیهای زیست محیطی و صوتی از مهمترین مشكلات است. یكی از راهكارهای موثر در کاهش این مشكالت استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی است. وجودپایانه در شهرها، از اصلی ترین نیازها و مطالبات مردم است. پایانه ها به عنوان مفصل ارتباطی جاده های برونشهری و درونشهری، مانع تردد اتوبوس ها به داخل شهرها می شوند و از اینرو در بهبود وضعیت ترافیک، کاهش آلودگی های زیست محیطی شهرها و ایجاد امنیت، آرامش، هدایت و مدیریت سفرها نقشی سازنده و ارزنده ایفا می کنند.
کلمات کلیدی:
رضایت عملکرد، خدمات شهری، شهرداری
ارجاع به مقاله
رهنما ح. (1403). بررسی میزان رضایت از عملکرد خدمات سازمان اتوبوسرانی. نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, 8(31), 243-248. Retrieved از https://www.majournal.ir/index.php/ma/article/view/2938
- دفعات مشاهده مقاله: 56
- دفعات دانلود مقاله کامل : 76