بررسی عوامل موثر بر توانمندسازی مشتریان بیمه در ایران
- 1 دکتری مدیریت بازاریابی، دانشیار دانشگاه ایلام
- 2 دکتری مدیریت منابع انسانی، دانشیار دانشگاه ایلام
- 3 دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی-بازاریابی دانشگاه ایلام
چاپ شده: 1404-03-01
چکیده
صنعت بیمه به عنوان زیر مجموعه بخش خدمات که به تدریج در اقتصاد خدماتی قرن حاضر نقش بیشتری را ایفا خواهد کرد،می تواند ازطریق ایجاد شبکه های فروش توانمند نقش قابل ملاحظه ای در ایجاد اشتغال برای جمعیت جوان کشور فراهم نماید. هدف از انجام این تحقیق بررسی عوامل موثر بر توانمندسازی مشتریان بیمه در ایرانمی باشد. مقاله حاضرحاصل پژوهشی کاربردی به شیوه توصیفی- پیمایشی می باشد. جامعه آماری شامل مدیران، کارکنان و کلیه مشتریان بیمه در ایران در شهر ایلام میباشد که تعدا انها 207 نفر می باشد. داده های تحقیق با استفاده از پرسشنامه های استاندارد گرداوری شد و با استفاده از نرم افزار SPSS22 و Smart PLS3 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج نشان می دهد که چالشهای صنعت ، انتظارات مشتری ، بهبود عملکرد بر روی توانمندسازی نقش کلیدی ایفا می نمایند.
کلمات کلیدی:
توانمندسازی، چالشهای صنعت، انتظارات مشتری، بهبود عملکرد
ارجاع به مقاله
پوراشرف ی. ا., شیری ا., & حمیدی س. ف. (1404). بررسی عوامل موثر بر توانمندسازی مشتریان بیمه در ایران. نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, 9(32), 1107-1115. Retrieved از https://www.majournal.ir/index.php/ma/article/view/3193
- دفعات مشاهده مقاله: 22
- دفعات دانلود مقاله کامل : 24