تأثیر منابع نامشهود سازمانی بر عملکرد صادرات
- 1 کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور، نیشابور، ایران
چاپ شده: 1400-01-20
چکیده
هدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر پیونددادن منابع نامشهود سازمانی بر عملکرد صادرات در صادرکنندگان صنعت پوشاک استان خراسان رضوی است.
روش: روش جمع آوری اطلاعات در مباحث نظری و پیشینه تحقیق، روش کتابخانه ای بوده و در قسمت اصلی تحقیق، روش میدانی- پیمایشی است. در تحقيق حاضر جهت تجزيه و تحليل داده ها با كمك نرم افزار Spss و lisrel، از آزمون های کولموگروف اسمیرنوف و روش معادلات ساختاری استفاده خواهد شد.
نتایج تحقیق نشان میدهد بهطور کلی مقادیر شاخصهای کلی برارزش مدل اندازهگیری این پژوهش کاملاً از وضعیت قابل قبولی برخوردار است و حاکی از رابطه معنی داری منابع نامشهود بر عملکرد صادرات در صادرکنندگان صنعت پوشاک استان خراسان رضوی بود.
کلمات کلیدی:
منابع نامشهود، عملکرد صادرات، صنعت پوشاک
ارجاع به مقاله
مقری م. (1400). تأثیر منابع نامشهود سازمانی بر عملکرد صادرات. نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, 5(16), 116-128. Retrieved از https://www.majournal.ir/index.php/ma/article/view/675
- دفعات مشاهده مقاله: 296
- دفعات دانلود مقاله کامل : 288