تبیین تأثیر ظرفیت های فناوری اطلاعات بر فرآیند خدمت به مشتریان با استفاده از تکنیک AHP فازی در عملیات فرانچایز آژانس های املاک
- 1 کارشناس ارشد گروه مدیریت فناوری اطلاعات، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ایران
چکیده
ارائه خدمات به مشتريان بعنوان یک استراتژی حیاتی برای سازمان ها در آمده و بطور فزاینده ای با ظرفيتها و منابع تکنولوژی سازمان ها گره خورده است. این مقاله با ارائه بينشي مثبت به كاربرد فرآيند تحليل سلسله مراتب فازي تأثیرات فناوری اطلاعات را بروی فرآيند خدمت به مشتريان مورد بررسی قرار میدهد. این بررسی بطور خاص، تأثیرات متفاوتی از ظرفيت ها و منابع فناوری اطلاعات برروی فرآیند خدمت به مشتریان را در عملیات فرانچایز آژانسهای املاک نشان می دهد. ساختار مقاله نشان ميدهد كه منابع انساني فناوری اطلاعات و تجربه های تجاری در زمینه فناوری اطلاعات محركهاي مهمي در نحوه پیاده سازی فناوری اطلاعات و استفاده از آن در فرآيند خدمت به مشتريان هستند. ازاينرو منابع انساني فناوری اطلاعات و تجربه های تجاری در زمینه فناوری اطلاعات، ظرفيتهاي كليدي فناوری اطلاعات هستند كه برعملكرد فرآيندخدمت به مشتريان تأثير مي گذارند و تأثيرات منابع انساني فناوری اطلاعات مانند مهارت هاي مديريتي فناوری اطلاعات و تجربه های تجاری در زمینه فناوری اطلاعات مانند دانش به اشتراک گذاشته شده ضمنی را درفرآيند عملكرد خدمت به مشتريان مورد بررسي قرار مي دهد.
- دفعات مشاهده مقاله: 283
- دفعات دانلود مقاله کامل : 378