تأثیر برنامه ریزی منابع سازمانی برکیفیت تصمیم گیری با نقش میانجی رضایت کاربر از برنامه‌ریزی منابع سازمانی (مورد مطالعه استانداری چهارمحال و بختیاری)

  • یاسر بامیری 1
  • سعید فرجام 2
  • 1 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (توسعه منابع انسانی)، موسسه آموزش عالی نور هدایت شهرکرد، شهرکرد، ایران
  • 2 استادیار گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, دوره 6 شماره 21 (1401) , صفحه 834-843
چاپ شده: 1401-04-30

چکیده

پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر برنامه ریزی منابع سازمانی برکیفیت تصمیم گیری با نقش میانجی رضایت کاربر از برنامه ریزی منابع سازمانی در استانداری چهارمحال و بختیاری انجام گرفت. نوع پژوهش، کاربردی و از نظر روش توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری پژوهش را کارکنان استانداری استان چهارمحال و بختیاری تشکیل می­دادند که تعداد آنها بالغ بر 440 نفر بود. برای تعیین حجم نمونه از جدول مورگان استفاده گردید که حجم نمونه آماری برابر 205 نفر به دست آمد. از پرسشنامه پژوهش اویداد و همکاران (2020) استفاده شد. روایی محتوایی و صوری پرسشنامه مورد تایید متخصصان قرار گرفت و پایایی پرسشنامه با استفاده از آلفای کرونباخ تأییدگردید. جهت بررسی فرضیات از نرم افزار SMARTPLS استفاده شد. یافته­های پژوهش نشان داد برنامه‌ریزی منابع سازمانی برکیفیت تصمیم‌گیری و رضایت کاربر از برنامه‌ریزی منابع سازمانی اثرگذار است. رضایت از کاربر بر کیفیت تصمیم‌گیری اثرگذار است؛ و برنامه‌ریزی منابع سازمانی برکیفیت تصمیم‌گیری با نقش میانجی رضایت کاربر دراستانداری چهارمحال و بختیاری اثرگذار است.

کلمات کلیدی: برنامه‌ریزی منابع سازمانی، کیفیت تصمیم‌گیری، رضایت کاربر، استانداری چهارمحال و بختیاری

ارجاع به مقاله
بامیری ی., & فرجام س. (1401). تأثیر برنامه ریزی منابع سازمانی برکیفیت تصمیم گیری با نقش میانجی رضایت کاربر از برنامه‌ریزی منابع سازمانی (مورد مطالعه استانداری چهارمحال و بختیاری). نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, 6(21), 834-843. Retrieved از https://www.majournal.ir/index.php/ma/article/view/1488

  • دفعات مشاهده مقاله: 314
  • دفعات دانلود مقاله کامل : 294