بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی بر وفاداری برند شرکت دارویی زردبند یاسوج
- 1 دانشجوی دکتری مدیریت دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان، دهاقان، ایران.
چکیده
فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی با نقش میانجی عشق به برند و تعامل مشتری بر وفاداری برند میتواند در تقویت وفاداری مشتریان به برند و تحقق اهداف سازمانی مورد استفاده قرار گیرد ،هدف از این پژوهش بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی با نقش میانجی عشق به برند و تعامل مشتری بر وفاداری برند(مورد مطالعه: شرکت دارویی زردبند یاسوج) می باشد، که از نظر روش شناسی، تحقیق حاضر توصیفی و پیمایشی و روش گردآوری اطلاعات میدانی و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه بوده است، بررسی روایی پرسشنامه تحقیق از طریق روایی محتوا و بررسی اساتید مورد تایید و قرار گرفته است و پایایی پرسشنامه مورد نظر به وسیله آلفای کرونباخ و با پیش آزمون 30 پرسشنامه تمامی متغیرهای تحقیق بالای 7/0 بدست آمده است، جامعهی آماری تحقیق شامل مشتریان محصولات شرکت دارویی زردبند یاسوج که از تعداد250 پرسشنامه پخش شده تعداد 151پرسشنامه معتبر و قابل سنجش جمع آوری شده است و در نهایت با روش معادلات ساختاری اسمارت پی ال اس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است، نتایج بدست آمده نشان داده تمامی فرضیات پژوهش مورد تایید واقع شده اند.
- دفعات مشاهده مقاله: 106
- دفعات دانلود مقاله کامل : 127