بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی بر وفاداری برند شرکت دارویی زردبند یاسوج

  • سید محمد مهدی ترابی 1
  • سیده سکینه فاضلی 2
  • 1 دانشجوی دکتری مدیریت دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان، دهاقان، ایران.
نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, دوره 8 شماره 28 (1403) , صفحه 1411-1428
چاپ شده: 1403-03-31

چکیده

فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با نقش میانجی عشق به برند و تعامل مشتری بر وفاداری برند می‌تواند در تقویت وفاداری مشتریان به برند و تحقق اهداف سازمانی مورد استفاده قرار گیرد ،هدف از این پژوهش بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی با نقش میانجی عشق به برند و تعامل مشتری بر وفاداری برند(مورد مطالعه: شرکت دارویی زردبند یاسوج) می باشد، که از نظر روش شناسی، تحقیق حاضر توصیفی و پیمایشی و روش گردآوری اطلاعات میدانی و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه بوده است، بررسی روایی پرسشنامه تحقیق از طریق روایی محتوا و بررسی اساتید مورد تایید و قرار گرفته است و پایایی پرسشنامه مورد نظر به وسیله آلفای کرونباخ و با پیش آزمون 30 پرسشنامه تمامی متغیرهای تحقیق بالای 7/0 بدست آمده است، جامعه­ی آماری تحقیق شامل مشتریان محصولات شرکت دارویی زردبند یاسوج که از تعداد250 پرسشنامه پخش شده تعداد 151پرسشنامه  معتبر و قابل سنجش جمع آوری شده است و در نهایت با روش معادلات ساختاری  اسمارت پی ال اس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است، نتایج بدست آمده نشان داده تمامی فرضیات پژوهش مورد تایید واقع شده اند.

کلمات کلیدی: فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی، عشق به برند، تعامل مشتری، وفاداری برند

ارجاع به مقاله
ترابی س. م. م., & فاضلی س. س. (1403). بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی بر وفاداری برند شرکت دارویی زردبند یاسوج. نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, 8(28), 1411-1428. Retrieved از https://www.majournal.ir/index.php/ma/article/view/2412

  • دفعات مشاهده مقاله: 106
  • دفعات دانلود مقاله کامل : 127