استفاده از هوش مصنوعی در بهبود راهبردهای فروش نتورک و پیش بینی بازدهی آن
- 1 استادیار، دانشکده مالی و حسابداری، موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان، تهران، ایران
- 2 دانشجوی کارشناسی ارشد ناپیوسته - رشته مدیریت مالی، دانشکده حسابداری و مالی، موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان، تهران، ایران
چاپ شده: 1403-03-31
چکیده
در این مقاله، کاربرد هوش مصنوعی در بهبود راهبرد های فروش نتورک و پیشبینی بازدهی آن بررسی می شود. ابتدا، پیشینه تحقیق در این زمینه را به طور خلاصه مرور کرده و سپس به طور مفصلتر، روشها و مدلهای مختلفی که در این زمینه استفاده شدهاند را بیان می داریم. در ادامه، به بیان مسئله و ارائه مدل مفهومی تحقیق میپردازیم. سپس، یافتههای تحقیقات مختلف در این زمینه را ارائه نموده و بررسی جداول و نمودارهای مرتبط را خواهیم داشت. در نهایت، توصیههایی برای مدیران کسبوکارها ارائه کرده و به نتیجهگیری و پیشنهاداتی برای تحقیقات آينده میپردازیم.
کلمات کلیدی:
هوش مصنوعی، فروش نتورک، پیشبینی بازدهی، راهبرد فروش، بازاریابی
ارجاع به مقاله
خلفی س., & قطبی ع. (1403). استفاده از هوش مصنوعی در بهبود راهبردهای فروش نتورک و پیش بینی بازدهی آن. نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, 8(28), 1940-1954. Retrieved از https://www.majournal.ir/index.php/ma/article/view/2494
- دفعات مشاهده مقاله: 88
- دفعات دانلود مقاله کامل : 135