نقش و جایگاه مدیریت تحول گرا در رضایت شغلی کارکنان

  • پوران امینی 1
  • 1 دبیر رسمی آموزش و پرورش ناحیه 4 شیراز
نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, دوره 8 شماره 28 (1403) , صفحه 2332-2342
چاپ شده: 1403-03-31

چکیده

مدیریت تحول گرا توانایی شخصی براي پیش بینی، ساخت آینده، انعطاف پذیري، تفکر استراتژیک و کار با دیگران است که فرصت هاي متغیري را براي ایجاد یک آینده قابل وصول براي سازمان ها شناسایی می کند. مطالعه حاضر با هدف بررسی ارتباط بین مدیریت تحول گرا و رضایت شغلی کارکنان انجام شد. روش مورد مطالعه اسنادي-  کتابخانه اي بوده است. نتایج نشان داد مدیریت تحول گرا با شناخت عمیق موقعیت فعلی ،ارتباط با اعضاي تیم، شفاف سازي، انعطاف پذیري، ایجاد الگوهاي مثبت تفکر و اشتراك گذاري اطلاعات نقش مهمی در رضایت شغلی کارکنان ایجاد نماید. 

کلمات کلیدی: مدیریت تحول گرا، رضایت شغلی، تیم، کارکنان

ارجاع به مقاله
امینی پ. (1403). نقش و جایگاه مدیریت تحول گرا در رضایت شغلی کارکنان. نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, 8(28), 2332-2342. Retrieved از https://www.majournal.ir/index.php/ma/article/view/2653

  • دفعات مشاهده مقاله: 120
  • دفعات دانلود مقاله کامل : 152