ارائه مدل ساختاری شیوه آموزش خلاق در یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی مدارس چندپایه (مطالعه موردی: مدرسه ابتدایی منطقه رودبنه در شهر لاهیجان)
- 1 دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی و فرهنگی، مؤسسه آموزش عالی شفق تنکابن، تنکابن، ایران
- 2 دکتری مدیریت آموزشی
- 3 دکتری مدیریت آموزشی
چاپ شده: 1403-05-06
چکیده
هدف از انجام تحقیق پیش رو ارائه مدل ساختاری شیوه اموزش خلاق در یادگیری دانش اموزان مقطع ابتدایی مدارس چندپایه-مطالعه موردی: مدرسه ابتدایی منطقه رودبنه در شهر لاهیجان می باشد. تحقیق حاضر از نوع کاربردی میباشد. روش تحقیق در این پژوهش، توصیفی از نوع همبستگی میباشد. جامعه آماری در تحقیق حاضر کارشناسان و دست اندرکاران نظام آموزشی در منطقه رودبنه لاهیجان میباشند که تعداد آنها 75 نفر می باشد و به دلیل حجم کم جامعه آماری از روش سرشماری استفاده شده و حجم جامعه اماری و نمونه آماری برابر می باشد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار Smart PLS3 استفاده شد. نتایج بدست آمده حاکی از آن است که روش تدریس خلاق، ارزشیابی، محتوای خلاق و آموزش دهنده بر رویکرد ها و ایده های خلاق تاثیر معناداری دارد.
کلمات کلیدی:
روش تدریس خلاق، ارزشیابی، محتوای خلاق ، آموزش دهنده ، رویکرد ها و ایده های خلاق
ارجاع به مقاله
عاشوری دموچالی م., کیامنی ب., & عالی پور ع. (1403). ارائه مدل ساختاری شیوه آموزش خلاق در یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی مدارس چندپایه (مطالعه موردی: مدرسه ابتدایی منطقه رودبنه در شهر لاهیجان). نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, 8(29), 427-436. Retrieved از https://www.majournal.ir/index.php/ma/article/view/2695
- دفعات مشاهده مقاله: 86
- دفعات دانلود مقاله کامل : 110