ارائه مدل ساختاری شیوه آموزش خلاق در یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی مدارس چندپایه (مطالعه موردی: مدرسه ابتدایی منطقه رودبنه در شهر لاهیجان)

  • معصومه عاشوری دموچالی 1
  • بهرام کیامنی 2
  • علیرضا عالی پور 3
  • 1 دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی و فرهنگی، مؤسسه آموزش عالی شفق تنکابن، تنکابن، ایران
  • 2 دکتری مدیریت آموزشی
  • 3 دکتری مدیریت آموزشی
نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, دوره 8 شماره 29 (1403) , صفحه 427-436
چاپ شده: 1403-05-06

چکیده

هدف از انجام تحقیق پیش رو ارائه مدل ساختاری شیوه اموزش خلاق در یادگیری دانش اموزان مقطع ابتدایی مدارس چندپایه-مطالعه موردی: مدرسه ابتدایی منطقه رودبنه در شهر لاهیجان می باشد. تحقیق حاضر از نوع کاربردی می­باشد. روش تحقیق در این پژوهش، توصیفی از نوع همبستگی می‌باشد. جامعه آماری در تحقیق حاضر کارشناسان و دست اندرکاران نظام آموزشی در منطقه رودبنه لاهیجان می­باشند که تعداد آنها 75 نفر می باشد و به دلیل حجم کم جامعه آماری از روش سرشماری استفاده شده و حجم جامعه اماری و نمونه آماری برابر می باشد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار Smart PLS3 استفاده شد. نتایج بدست آمده حاکی از آن است که روش تدریس خلاق، ارزشیابی، محتوای خلاق و آموزش دهنده بر رویکرد ها و ایده های خلاق تاثیر معناداری دارد.

کلمات کلیدی: روش تدریس خلاق، ارزشیابی، محتوای خلاق ، آموزش دهنده ، رویکرد ها و ایده های خلاق

ارجاع به مقاله
عاشوری دموچالی م., کیامنی ب., & عالی پور ع. (1403). ارائه مدل ساختاری شیوه آموزش خلاق در یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی مدارس چندپایه (مطالعه موردی: مدرسه ابتدایی منطقه رودبنه در شهر لاهیجان). نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, 8(29), 427-436. Retrieved از https://www.majournal.ir/index.php/ma/article/view/2695

  • دفعات مشاهده مقاله: 86
  • دفعات دانلود مقاله کامل : 110