تاثیر بازاریابی نوین دیجیتال بر رشد و توسعه صنعت گردشگری خوزستان در سال 1403
- 1 کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
چاپ شده: 1403-06-29
چکیده
این پژوهش به دنبال بررسی تاثیر بازاریابی نوین دیجیتال بر رشد و توسعه صنعت گردشگری خوزستان است. این پژوهش از نوع توصیفی و پیماشی است از نظر هدف کاربردی است و دارای ماهیت کمی است . جامعه آماری از نخبگان استانی اشنا با حوزه گردشگری و کسانی که به استان خوزستان مسافرت کرده بودند. و به صورت تصادفی پرسشنامه بین 320 نفر پخش شد که از این تعداد 200 نفر به پرسشنامه به طور دقیق و کامل پاسه دادند. نتایج به دست آمده از بخش کیفی پژوهش با آزمون T تک نمونه ای وضریب بتا با استفاده از نرم افزار SPSS نشان داد که بازاریابی الکترونیکی به طور مستقیم به میزان 57%درصد بر رشد و توسعه صنعت تأثیر داشت؛ بنابراین در کل می توان نتیجه گرفت که بازاریابی الکترونیکی بر رشد و توسعه صنعت گردشگری خوزستان تاثیر دارند
کلمات کلیدی:
بازاریابی دیجیتال، گردشگری، خوزستان
ارجاع به مقاله
عباسی ز. (1403). تاثیر بازاریابی نوین دیجیتال بر رشد و توسعه صنعت گردشگری خوزستان در سال 1403. نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, 8(29), 1482-1488. Retrieved از https://www.majournal.ir/index.php/ma/article/view/2771
- دفعات مشاهده مقاله: 88
- دفعات دانلود مقاله کامل : 113