بهینه سازی استراتژی بازاریابی آنلاین برای افزایش فروش و توسعه تجارت الکترونیک: رویکردی یکپارچه در عصر دیجیتال
- 1 استادیار گروه حسابداری و مدیریت، واحد اسلامشهر، دانشگاه آزاد اسلامی، اسلامشهر، ایران
چکیده
هدف از پژوهش حاضر، بهینه سازی استراتژی بازاریابی آنلاین برای افزایش فروش و توسعه تجارت الکترونیک: رویکردی یکپارچه در عصر دیجیتال می باشد، روش پژوهش توصیفی- همبستگی و به لحاظ هدف، کاربردی است. جامعه آماری این تحقیق ویزیتورهای بازاریاب که با نمونه گیری فرمول کوکران تعداد 384 نفر می باشند. به منظور اندازه گیری متغیرهای تحقیق از پرسشنامه استاندارد استفاده شده است که دارای 40 سوال می باشد. در این پژوهش روایی صوری و محتوایی پرسشنامه ها مورد تأیید 10 نفر از متخصصان مدیریت قرار گرفت. و بهمنظور تعیین پایایی پرسشنامه ها ، سازگاری درونی آن با کمک نرمافزار Smart-Pls ضریب آلفای کرونباخ برای عوامل مختلف پرسشنامه محاسبه شد. برای تحلیل داده ها از مدل معادلات ساختاری و استفاده از نرم افزارSmart-Pls استفاده شد. یافتههای پژوهش نشان داد بین بهینه سازی استراتژی بازاریابی آنلاین و افزایش فروش رابطه وجود دارد. بین بهینه سازی استراتژی بازاریابی آنلاین و توسعه تجارت الکترونیک رابطه وجود دارد. رویکردی یکپارچه در عصر دیجیتال بر رابطه بین بهینه سازی استراتژی بازاریابی آنلاین و افزایش فروش تاثیر دارد. رویکردی یکپارچه در عصر دیجیتال بر رابطه بین بهینه سازی استراتژی بازاریابی آنلاین و توسعه تجارت الکترونیک تاثیر دارد.
- دفعات مشاهده مقاله: 106
- دفعات دانلود مقاله کامل : 120