فروشگاههای پاپ آپ (POP-UP STORE) ابزاری نوین در صنعت خرده فروشی
- 1 مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان البرز، مرکز بین المللی قند، کرج، ایران
- 2 دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، واحد علوم وتحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
چکیده
صنعت خردهفروشی ازجمله مهمترین صنایع تأثیرگذار بر زنجیره تأمین هر شرکت صنعتی و تولیدی است و ازجمله مهمترین ویژگیهای محیط کنونی صنعت خردهفروشی نیز رقابت فزایندهای است که هرروز با پیدایش و توسعه رقبای جدید در این صنعت مشاهده میگردد. نتیجه مستقیم این وضعیت، ضرورت و توجه جدی در بهکارگیری سازوکارهای مؤثر در حفظ و ارتقاء رضایتمندی مشتریان و بهتبع آن، فروش از طریق کیفیتبخشی به خدمات و ارزشآفرینی بیشتر برای مشتریان میباشد. پاپ آپ یک مفهوم ساده است که میتواند مسبب ادراک تجربهی متمایز مشتریان و تکرار رفتار معاملاتی آنان شود، با افزایش رشد مشتریان هوشمند، شرکتهای واقع در صنعت خردهفروشی نیز بایستی درصدد برنامهریزی و پیادهسازی ابزاری باشند که نهتنها مسیر دستیابی به اهداف آزمایش و شبیهسازی بازار، عناصر برجستگی، تصویر، دانش و عملکرد برندهایشان را تسهیل سازد، بلکه منجر به آوازه جویی، خبرسازی و در نهایت ارزشآفرینی برای مشتریانشان گردد، خردهفروشی پاپ آپ بهعنوان یک ابزار قدرتمند در راستای خلق گزارههای ارزش مستقیم، ارتباطی و اطلاعاتی برای مشتریان تلقی میشود، میتواند اثرگذار واقع شود.
- دفعات مشاهده مقاله: 365
- دفعات دانلود مقاله کامل : 328