تأثیر جهت گیری بازاریابی الکترونیک بر عملکرد کسب و کار استراتژیک
- 1 دانشجوی کارشناس ارشد حسابداری بخش عمومی، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران
چاپ شده: 1400-04-29
چکیده
بازاریابی الکترونیکی مساله بسیار مهمی است که اکنون به شدت مد نظر قرار گرفته است. جهت گیری های بازاریابی در این مورد بسیار با اهمیت است، در این پژوهش به بررسی تاثیر جهت گیری بازاریابی الکترونیک بر عملکرد کسب و کار استراتژیک، پرداخته میشود. به این منظور از روش پرسشنامه ای انجام میشود و در نهایت مشخص میشود که جهت گیری های بازاریابی الکترونیک بر عملکرد کسب و کار استراتژیک دارای تاثیر میباشد.
کلمات کلیدی:
جهت گیری بازاریابی الکترونیک، عملکرد کسب و کار استراتژیک، روش پرسشنامه ای
ارجاع به مقاله
عشایری آ. ا. (1400). تأثیر جهت گیری بازاریابی الکترونیک بر عملکرد کسب و کار استراتژیک. نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, 5(17), 155-170. Retrieved از https://www.majournal.ir/index.php/ma/article/view/857
- دفعات مشاهده مقاله: 286
- دفعات دانلود مقاله کامل : 548