نقش بازایابی خلاق و کارآفرینانه بر عملکرد کسب و کار بر اساس مدل خودسازماندهی
- 1 دانشجوی دکتری اقتصادسنجی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، تهران، ايران
- 2 دانشجوی دکتری مدیریت بازاریابی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات، تهران، ایران
- 3 دانشجوی دکتری حسابداری، دانشگاه الزهرا، تهران، ایران
- 4 استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، تهران، ایران
چکیده
امروزه کسب و کارها در محیطی فعالیت مینمایند که بسیار پیچیده، غیرقابل پیشبینی و متلاطم میباشد. برای اینکه در چنین محیطی بتوان دوام آورد، کسب و کارها باید بتوانند عوامل و معیارهای مختلف را در جهت بهبود عملکرد شناسایی و جهت افزایش آن گام بردارند. از زمان ورود مفهوم خودسازماندهی از حوزههای سیستمهای پیچیده به حوزههای مدیریتی و کسب و کار، این موضوع مورد توجه پژوهشگران بسیاری قرار گرفته است و محققین مختلف با رویکردهای متفاوتی به آن نگریستهاند اما فقدان پژوهشی که با رویکرد بازاریابی خلاق و کارآفرینانه ارتباط آن را با عملکرد کسب و کار بررسی کند، احساس میگردد. در این راستا هدف تحقیق حاضر بررسی بازاریابی خلاق و کارآفرینانه بر عملکرد کسب و کار بر اساس مدل خودسازماندهی میباشد. در راستای دستیابی به هدف حاضر، با استفاده از مرور مطالعات نظری و مطالعه توصیفی، سعی شده است تا با نگاهی مختصر و جامع بر مفاهیم متغیرهای تحقیق، درک مناسبی از آنها را به وجود آورده و کمبود مطالعات نظری در این زمینه رفع گردد.
- دفعات مشاهده مقاله: 324
- دفعات دانلود مقاله کامل : 378