مدیریت کلاس درس در فضای مجازی
- 1 دکترای تخصصی برنامه ریزی درسی، آموزگار مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک یزد، مدرس دانشگاه فرهنگیان یزد
- 2 کارشناسی علوم تربیتی، دبیر ریاضی آموزش و پرورش ناحیه یک یزد
- 3 کارشناسی مدیریت دولتی، آموزگار مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک یزد
- 4 کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی، آموزگار مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک یزد
چاپ شده: 1401-04-13
چکیده
این پژوهش با عنوان مدیریت کلاس درس در فضای مجازی نگارش شده است. روش این پژوهش، به شیوه توصیفی، تحلیلی از نوع کتابخانه ای است که با استناد به کتابها و مجلات و مقالات معتبر نگارش شده است. نتایج حاکی از این است که: معلمان فرزانه و متعهد، افزون بر تدریس محتوای آموزشی و تحول در ماهیت روشهای پیشین تدریس، به عنوان اسوههای الهامبخش در عرصه فرهنگ و اخلاق، نقش مبلّغ و هدایتگر را برای نسل جوان ایفا میکنند و به تدریس در این فضا به عنوان یک فرصت مینگرند. آنان با خودآگاهی و خودشکوفایی و نفوذ معنوی در دل شاگردان، در پرتو تعلیم و تربیت صحیح و نیز نهادینهسازی ارزشهای والای دینی و اسلامی خواهند توانست جامعه را از درون متحول سازند و به سمت و سوی تعالی، رشد و شکوفایی سوق دهند و انسانهایی خدامحور و متخلق به اخلاق اسلامی تربیت نمایند.
کلمات کلیدی:
مدیریت کلاس درس، فضای مجازی، آموزش مجازی
ارجاع به مقاله
فلاح تفتی س., راد پرور ف., میرزاخانی میانجی س., & فلاح تفتی م. (1401). مدیریت کلاس درس در فضای مجازی. نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, 6(21), 63-85. Retrieved از https://www.majournal.ir/index.php/ma/article/view/1446
- دفعات مشاهده مقاله: 452
- دفعات دانلود مقاله کامل : 364